wtorek, 14 maja 2013

Moje podejście do włosomaniactwa.

Dziś chyba będzie krótko, bo to post w stylu "wypadałoby już coś napisać".

Jestem okropna bo nie umiem zainteresować się czymś na 100 %. Jak już coś mnie zainteresuje to biorę sobie to co mi pasuje chowam do torby i idę dalej a niewygodne rzeczy won do rowu.
Podobnie jest z włosami. Ktoś napisał że włosomaniactwo jest dla nas a nie my dla niego.
Nie analizuję składów. Nie używam wcierek. Nie stosuję suplementacji. Nie chce mi się robić płukanek  a o laminowaniu nie wspomnę.
Może za wcześnie dla mnie na te rzeczy. Właściwie to dopiero dwa miesiące jestem "w temacie".
Póki co przyjęłam i stosuję podstawowe zasady - staram się nie niszczyć włosów:

Prostownica won! - nie było z tym problemu  Czytaj więcej na ten temat
Suszarka won!
Farbowanie won!
Silikony i SLS won!
Gumki z metalowymi skuwkami won!
Spanie w rozpuszczonych włosach won!

Czytam blogi. Wyłapuję co ciekawsze kosmetyki, kupuję, testuję. Na razie nie potrafię się zmusić do ogarnięcia składów. Niby z chemii byłam dobra w szkole średniej, ale teraz jakoś mi nie po drodze. Blokada   nie chce ustąpić.
Mimo to jest progres. Na schodkach prowadzących na dach mej chaty, suszy się świeżo zebrana pokrzywa.  Poparzyłam sobie ręce mimo rękawic memejka jedna... Przy najbliższej wizycie w aptece planuję zakupić tabsy z wyciągiem ze skrzypu polnego i żel aloesowy ( podrażniony skalp).
I chyba mam kryzys przez ten podrażniony skalp, bo dziś zamiast naolejować włosy i umyć, zmoczyłam je tylko i potraktowałam odżywką. Bez maski, bez niczego o zgrozo.
Psikadło jakie sobie zrobiłam jako b/s potęguje skręt ale nie daje efektu nawilżenia o jakim marzyłam, chociaż  dobrze że nie wysusza (na plus), oblepia troszeczkę, co mnie wnerwia, bo jako kręconowłosa powinnam używać jakiegoś b/s a tu dupa. Po piance mam podobnie. Czemu tak się dzieje? Spróbuję jeszcze z tym żelem aloesowym, zobaczymy. Na lniany jestem za leniwa, chociaż podjęłam nieśmiałą próbę - spytałam w sklepiku u sąsiada czy mają siemię lniane. Nie mieli - uff !

Mehbka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...