wtorek, 14 maja 2013

Jak tu akceptować siebie?


Tak wiem drugi post dziś, ale się we mnie zagotowało. Piszę na świeżo.
foto - ceneo.pl

Artykuł który mnie uraził.

Mam duże piersi, które zawsze były moim kompleksem, po ciąży i karmieniu piersią raczej nie podniosły się pod szyję.
Nie mam pojęcia kim jest ani jaki biust ma emily, ale chyba nie do końca wiedziała co ma napisać a napisać coś musiała. Uważam że to bezmyślne i chamskie, bo naprawdę chciałabym mieć takie "zwisy" jak ta dziewczyna obsmarowana w artykule. I nie chodzi o wielkość bo moje są nieco mniejsze ale nadal za duże.
Do brzegu.
W czasach gdy wychodzimy z ery plastiku i kiczu, kiedy sztuczność i operacje plastyczne botoxy i inne  "zabiegi" są potępiane przez społeczeństwo, psychologowie i terapeuci pomagają zaakceptować siebie a co mądrzejsi faceci ( mój Minek) apelują do dziewczyn o zachowanie naturalnego piękna, emily wjeżdża chamsko na dziewczynę, która nie zdecydowała się na sztuczne cycki. I nie bronię tutaj tej dziewczyny nie obchodzi mnie kim jest, nie podoba mi się ani jej styl, ani nic.
Chodzi  o bezmyślność. pudelek to bardzo poczytny szmatławiec i wydaje mi się że artykuł jest bardzo nie na miejscu. Autorka trochę na wyrost określiła duży naturalny biust "zwisami". Nie jest to pierwszy przypadek na pudelku, jakiś czas temu był podobny artykuł o Ani Musze. Czy to celowy zabieg? Wpędzać kobiety w kompleksy?
Jak dziewczyny z dużym biustem mają zacząć akceptować swoje ciało? Sama ledwo swoje toleruje, a co mówić o akceptacji?
Czy to właśnie promuje pudelek?

Jesteś pasztetem idź pod nóż, bo nikt na ciebie nie spojrzy!

Jak mamy kochać swoje ciała, włosy, cokolwiek, jeśli na każdym kroku w mediach w szkole, na ulicy doświadczamy podobnych sytuacji?
Ja mam mojego Minka który mnie  utuli i powie że jestem piękna, nawet mając jego czasem czuję się zdołowana kompleksami  a co mają zrobić i jak się czują te dziewczyny które są samotne?
Czy pudelek o tym pomyślał?
Ja osobiście jestem załamana podejściem mediów, jak tak dalej pójdzie to za 20 lat znaleźć dziewczynę naturalną bez poprawek skalpela będzie równie ciężko jak dziś tanka na HG...

Mehbka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...