poniedziałek, 3 czerwca 2013

Obcięłam paznokcie.

Niestety(a może na szczęście) stawiam na wygodę i naturalność, więc dziś obcięłam paznokcie. Żaden się nie połamał, były w idealnym stanie, po prostu były za długie i przestały być ładne, a zaczęły wyglądać jak tandetne tipsy. Moim problemem jest to że nic z nimi nie robię, oprócz pomalowania odżywką od czasu do czasu, więc nie bardzo przykładam wagę do ich długości. Nie jest dla mnie wyczynem doprowadzić je do tipsowej długości i gdy powoli do takiej się zbliżają, bez żalu obcinam.

Przed skróceniem.

Po skróceniu.

Aj absolutnie nie umiem lewej dłoni zmusić do poprawnej pozy na buteleczce lakieru. Muszę poćwiczyć :)

A jak wasze paznokcie?

4 komentarze:

  1. Jaki masz piekny kształt paznokci i jakie zdrowe płytki...!

    Czy długie, czy krótsze, jak nieprawdziwe!

    Moje wołają o pomstę do nieba.. no cóż.. ale codziennie spędzają w rękawiczkach jakies 6-7 godzin :P

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde, ja bym nie wytrzymała z takimi długimi paznokciami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też nie wytrzymałam i poszły pod nóż ::D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...