niedziela, 12 maja 2013

Moje muzyczne inspiracje.

Czasem jest tak, że bez muzyki nie powstałoby nic.

Czasem jest tak, że muzyka wyzwala w nas zupełnie niespodziewane emocje, pragnienia, pomysły. Odkrywamy siebie na nowo, wspominamy, marzymy.


Ja nigdy nie zamykałam się na żaden rodzaj muzyki. Przesłuchałam masę utworów z różnych gatunków muzycznych, od rapu, dance poprzez muzykę elektroniczną, reggae, dancehall, drumm'n'bass, techno,pop, polski hip hop, rock polski i zagraniczny, metal, szanty oraz poezję śpiewaną i muzykę klasyczną.  W każdym gatunku umiałam znaleźć coś dla siebie, jakiś utwór lub kilka, których mogłabym słuchać na co dzień. I niekoniecznie były to single promowane w radiu czy tv. Umiałam szukać sama. Dawno nie zachwyciłam się czymś tak bardzo że radowałoby się moje serce. Zawsze kochałam gitarę i skrzypce. Lubiłam i nadal lubię dobry bit. Muzyka musi mnie porywać, poruszać, sprawiać że pragnę działać.

Do brzegu.


Minek (ignorant muzyczny) zapytał mnie kiedyś co to dubstep. To mówię mu że to połączenie dźwięków kserokopiarki z dial - up modemem. Dalej nie kumał, no to Mehbka dawaj na YT szukać jakiegoś przykładowego dubstepa. Przyznam się że pomimo mojej muzycznej wszechstronności dubstepu akurat nigdy nie słuchałam.

Oto co znalazłam i co mnie roztrzaskało ( nie jest to typowy dubstep ):



Może to nie jest jej najlepszy kawałek, ale obudził dawno stłumiony głód skrzypiec, i wpadłam jak śliwka w kompot. Wysłuchałam z wypiekami na twarzy wszystko co udestępniła na You Tube.


Tu na dobre rozgorzała moja miłość do jej skrzypiec i tańca. Muszę przyznać że słucha się równie przyjemnie jak patrzy.




Może i cover ale budzi wspomnienia i znów czuję się jak mała dziewczynka.


Dziewczyna ma niekonwencjonalne podejście do muzyki skrzypcowej, według mnie łamie utarte schematy, polecam jak ktoś lubi muzykę skrzypcową, a jak nie to jako zwykłą ciekawostkę. Jest wesoło, zmysłowo, kolorowo i tak... inaczej! Ja się zakochałam. Naprawdę!

Mehbka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...