poniedziałek, 20 maja 2013

Skrzypo Vita.

Od czwartku (16.05.) zażywam suplement Skrzypo Vita.  Nie oczekuję efektów na cerze czy paznokciach bo z nimi jest wszystko ok. Mam nadzieję na ograniczenie wypadania włosów oraz szybszy ich wzrost, gdyż w tej chwili ledwo udaje im się urosnąć 1 cm na miesiąc. Mamy do odrośnięcia jakieś 10 - 15 cm zniszczonych włosów, więc daje mi to rok z górką, aż tyle czekać mi się nie chce.
Wybrałam kapsułki bo jestem  strasznym leniem i wiem że nie będzie mi się chciało babrać z drożdżami czy siemieniem lnianym a kapsułki potrafię łykać regularnie, więc mam spore szanse powodzenia.

Spostrzeżenia na szybko.

- Fajne opakowanie + 80 kapsułek na 40 dni kuracji.
- Kapsułki średnio wygodne do przełknięcia, duże i unoszące się na wodzie.
- Przystępna cena - ok 18 zł  w aptece.





Zaznaczam że nie jest to recenzja czy jakaś reklama. Robię sobie wpis by potem wiedzieć od kiedy dokładnie zażywam ten suplement i kiedy ewentualnie  robić jakieś sprawozdanie, podsumowanie.

A jak wasze wrażenia po SkrzypoVicie?

Mehbka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...