niedziela, 16 czerwca 2013

Tydzień w obiektywie (2)

Domino - Pan i władca.
Trochę mnie nie było i jeden tydzień nie został opublikowany, byłam bez aparatu, bez komputera, no po prostu się nie dało. Wrzucam więc to co udało mi się cyknąć w tzw. międzyczasie.
Mam kilka zdjęć z imprezy urodzinowej mojego syna, kawałki kota i jakieś moje mini wygłupy.


Tort który zrobiła moja koleżanka.

Stolik urodzinowy :)

Puzzle mojego synka.


Nóż usmarowany majonezem, nie wiem co w tym fajnego, Minek mówi "weź zrób zdjęcie" - to zrobiłam :D


Tupki Jaśniepana kota mego Domino, podczas zasłużonej popołudniowej drzemki na  jego (moim!) ulubionym fotelu.

Kanapka z miodem i truskawkami. Pycha, pod warunkiem że jedna, przy drugiej poziom zasłodzenia  skleja zęby.

"Should I stay, or should I go?" - czyli wieczny koci dylemat pt. Otwórz mi drzwi bym mógł się zastanowić czy  mam
ochotę wyjść.

Życzę miłego wieczoru i pięknych włosów :)



1 komentarz:

  1. Tupko-paluszki rozbrajające ^^ a nóż z majonezem jak najlepsza grafika komputerowa :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...